dimecres, 4 de novembre del 2009

8 comentaris:

Juan Cañellas ha dit...

Hola, Joan Mª, saps si amb aquest reproductor Flash es pot descarregar? Perque em sembla que no, que només és "player", oi? Saps si Ona la Torre o tu o algú les podria penjar en un format que pugui descarragar-les? Vinga... Salutacions.

MIA ha dit...

Eiii...sí q es pot descarregar! ;-)

Juan Cañellas ha dit...

Sí? Bé doncs així a veure si m´ho pots dir com es fa, perque jo ja ho he provat de (quasi)totes les maneres i no me´n sorto...
Mercés!

MIA ha dit...

Amb el Real player per exemple :-)

Juan Cañellas ha dit...

??? Jp ho he probat de totes maneres i rès de rès...
Pots explicar-te una mica més clar?
Merci

Juan Cañellas ha dit...

Bé, no ho he aconseguit. Desisteixo,malahuradament em quedo sense les tertúlies. Espero que tot vagi molt bé i que disfruteu bastant vosaltres que hi participeu i també els oients de la Torre i rodalies. Em sembla que el canvi de direcció que hi va haver a Ona la Torre no ha estat gaire positiu, almenys per a mi. Aquest oient d´ultramar ja no ho podrà ser més. Salutacions.

MIA ha dit...

Joan tiuuu!! Ralaxa't!! ;-)Tranquil que si tens problemes ja miraré la manera de que te les puguis descarregar! Donem una mica de temps, que ho vaig fent a estones!
Records!

Juan Cañellas ha dit...

D´acord, Mia. Però pensa que estic desde juny sense escoltar el programa i ja tinc el "mono". Vinga, una abraçada.
PD: Tal com les posaves abans, amb aquell simulacre d´aparell de ràdio anava de conya.


I made this widget at MyFlashFetish.com.