dimecres, 25 de juny del 2008

El Nois a Sant Pere i Sant Pau.

Hi vam anar diumenge a la tarda, a les 7. Bona preparació pel Sant Joan de Baix a mar. El Joan M. em va voler acompanyar però la Gemma va preferir quedar-se a casa. Havíem cel·lebrat l'aniversari de la meva germana Susanna (35) a casa la meva mare. Pel matí havém anagt a la platja del canyadell...un matí preciós de platja.
Ja a Tarragona, el Joan M. va estar amb l'Adrià, el fill del Salvador Canyelles, jugant amb ell...però en tot moment estava pendent de si pujava jo, de si estava bé, de si volia aigua...és un encant i m'estima moltíssim. En quant als castells, vam sortir de 5/6 que vam haver de desmuntar després que l'enxaneta fes la primera aleta. El castell estava parat però l'acotxadora de la torre tenia problemes per posar-s'hi. Vam repetir el mateix castell i va passar exactament el mateix i vam perdre ronda. A segona ronda 2/6. Va sortir perfecte. Molt ben lligat de pinya, encara que els segons vam haver de rectificar la posició dels baixos perquè estava una mica girada. Va durar molt perquè l'acotxadora té problemes per enfilar-se amb lleugeresa. No va patir en cap moment tot i durar moltíssim. En tercera ronda vam insistir amb el 5/6 i aquest cop, tot i patir problemes similars l'acotxadora va aconseguir possar-s'hi i el vam descarregar. Per acavar 1/5. Diada que ens va servir per preparar els castells que s'havien de fer per Sant Joan a Baix a mar i que ens va demostrar que tenim una 2/6 molt parada i que podem començar a pensar que enguany dominarem sense problemes el ventall de castells de 6 1/2. Després un pica-pica i encara vaig arrivar a casa a temps per veure com es classificava "la roja".

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola mia.
si que vam descarregar el 5 , al tercer intent!!!.
estem millorant , gracies per venir.

MIA ha dit...

Eiiiiii Jordi!! Ja t'han posat interneeeee...juasjaus. Doncs clar que el vam descarregar...m'he deixat la tercera ronda...quina cagada!! Ara ho rectifico!!! Per cert, a veure si em passes alguna foto i la penjo...tb tic fent la crònica de Sant Joan!! Gràcies pel comentari :-)


I made this widget at MyFlashFetish.com.