dimarts, 16 de setembre del 2008

Nova castellera a la famili??


L'altre dia a l'assaig el Guillem Bargalló em comentava que la tradició castellera de la família Huguet s'acabava amb mi...i té raó, no hi havia pensat. Per això encara em va fer més il·lusió que la meva neboda, la Paula, filla de la meva germana Susanna (castellera també en la seva infància), em digués que volia pujar als castells i que fes anar de corcoll a sa mare i son pare, per portar-la divendres per la tarda a casa desde El Vendrell per anar a l'assaig i després quedar-se a dormir a casa. I la veritat és que ens va sorprendre gratament a tots. Va fer algunes proves a terra d'acotxador i també alguns pilanets a terra amb el meu fill Joan Maria i al final de l'assaig li vaig comentar al Jordi per fer un pilar de quatre. Es va sorprendre una mica, però va ser dit i fet.
Ella primer es va quedar una mica parada quan va veure que jo pujava dalt la pinya, però ja no tenia marxa enrera i va pujar-hi...era el primer cop que ho feia.
Felicitats Paula!!

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Si és que la Paula serà la que ens porti al 4d7!!!! Tan de bó s'animi i vingui sovint. És un tros de cel. I la Gemma i el Joan Mª son dos amors també. Tandebó s'animin i vinguin sovint. Amb ells segur que arribem lluny. Pit i amunt!

MIA ha dit...

Ei Patrícia! Lo de le Gemma i el Joan M. està una mica difícil, ja no pq vinguin, sinó pq pujin...no les tenen totes...jeje. I la Paula, ojalà els seus pares decideixin de deixar-la venir pq sí q te les ganes i la mida per pujar. Salut!!

Anònim ha dit...

Hola amor! No m´ha deixat posa el nom.Saps que no escric casi mai al teu blog, perque lo que parlem ja ho parlem a casa i ja saps les meves opinions, només que espero t´hagin agradat les sorpreses i que s´apigues que ho he fet amb tot el meu amor, perqué com sempre te dit ets lo millor que m´ha passat a la meva vida.Ah! et pensaves que m´oblidava!, que t´estimoooooo molttttt!!!!!!!.mua.

MIA ha dit...

Ei cari!! Ha estat molt especial que pensessis en mi avui. No és que em pesin els 38 anys, sinó que m'ha fet molta il·lusió q em mimessis :-). Jo també t'estimo!! Gràcies per tot! Muaksss

Anònim ha dit...

Hola Tete! Acabo de llegir el que has escrit i de veure la foto i m'ha agradat molt. Vull tornar a vindre a assaig de castells però ara no puc perquè me'n vaig a Disney amb els papes. Hi anem amb tren i passem la nit al tren. Un petó. Paula.

MIA ha dit...

Molt be carinyo...segur q t'ho passaràs d'allò més be i vindràs amb moltes ganes de fer castells. Has quedat molt xula a la foto :-)
Au, un petonet i divertiu-vos!

paula ha dit...

jo vull pujar a castells però el meu pare no em deix pujar ni a un pilar ni a res!


I made this widget at MyFlashFetish.com.